Найлегша і найпотужніша професійна бензинова ланцюгова пила в класі 70 кубічних сантиметрів з економічним двигуном 2-MIX. Оптимізована форма трубчатої ручки і нова геометрія зубчатого упору роблять бензопилу STIHL MS 462 C-E дуже міцною і маневреною. Система електронного керування двигуном STIHL M-Tronic завжди гарантує оптимальну роботу двигуна і легкий запуск завдяки одному стартовому положенню і зручній кнопці зупинки двигуна. Високопродуктивний масляний насос з регульованою подачею масла для змащування ланцюга. В ефективному і довговічному фільтрі HD2 застосовується радіальний поліетиленовий фільтруючий елемент з дуже дрібними порами, стійкий до мастила і води - це дозволяє легко і зручно мити його водою. Кришка корпусу легкого знімається без використання інструментів для зручного і безпечного обслуговування, наприклад, для очищення повітряного фільтра. Мотопила оснащена байонетними замками паливного і масляного баків і гайками кришки ланцюгової зірочки що ніколи не загубляться.
-
STIHL M-Tronic (FT)
Система M-Tronic забезпечує легкий запуск двигуна при меншій кількості ходів пускового тросика, без переключення режимів. Повністю електронне керування двигуном з функцією пам'яті регулює момент запалювання і дозування палива. Система M-Tronic розпізнає холодний і гарячий пуск, забезпечуючи оптимальну потужність двигуна, постійно максимальні оберти і дуже добрий прискорювальний момент.
-
Двигун STIHL 2-MIX
Двотактовий двигун з технологією STIHL 2-MIX споживає до 20% менше палива і продукує до 70% менше вихлопних газів у порівнянні з двотактовими двигунами STIHL без технології 2-MIX.
-
Повітряний фільтр HD2 з радіальним ущільненням
Новий повітряний фільтр HD2 з поліетиленовим фільтрувальним елементом та радіальним ущільненням запобігає всмоктуванню тонкого пилу. Герметичне ущільнення збільшує термін служби двигуна.
-
Декомпресійний клапан
Декомпресійний клапан під час запуску двигуна випускає частину стисненої суміші з циліндра. У результаті цього необхідне для запуску тягове зусилля на пусковому тросі значно зменшується. Оператору стає легше працювати, а система запуску зношується менш інтенсивно.
-
STIHL ElastoStart
У результаті підвищення тиску під час циклу стискання в момент запуску двотактових двигунів виникають поштовхи, що навантажують м'язи і суглоби. Пускова ручка з амортизаційним елементом ElastoStart помітно зменшує ці поштовхи. Спеціальний амортизаційний елемент, розташований у пусковій ручці, розширюється відповідно силі тяги, і, таким чином, запуск відбувається рівномірно, без ривків.
-
Бокове натягування ланцюга
Доступ до натяжного гвинта забезпечується збоку через кришку ланцюгової зірочки. Це попереджає контакт рук із гострим ланцюгом і зубчатим упором.
-
Байонетний замок кришки бака
Спеціальні, запатентовані кришки паливного та мастильного баків із байонетним замком. Баки, з такими кришками відкриваються та закриваються легко, швидко та без будь-яких інструментів.
-
Фільтрування повітря з попереднім очищенням
Повітря, що всмоктується, за допомогою маховика обертається по круговій траєкторії. За рахунок відцентрової сили більш крупні і важкі частки бруду виштовхуються назовні. В результаті через канал попередньої очистки вже вільне від абразиву повітря проходить крізь повітряний фільтр. Система фільтрування з попереднім очищенням повітря подовжує в декілька разів робочий ресурс фільтру та інтервали між його чисткою та заміною в порівнянні зі стандартними фільтрувальними системами.
-
Антивібраційна система
Сильна вібрація в зоні рукояток може привести до хронічних порушень кровообігу в руках та швидкої втоми під час роботи. Тому компанією STIHL було розроблено ефективну антивібраційну систему (АС). В інструментах з АС вібрація двигуна, що передається на рукоятку, значно знижена.
-
Компенсатор
Компенсатор STIHL - регулювальний елемент у карбюраторі, що забезпечує стабільну потужність двигуна, склад вихлопу і витрати палива впродовж тривалого періоду незалежно від ступеня забруднення повітряного фільтру. Очищати повітряний фільтр необхідно менш часто, у випадку відчутного падіння потужності - коли забито приблизно 80% площі фільтру. Стає можливою робота впродовж тривалого часу без техобслуговування фільтру.
-
Незнімні гайки з зачепами
Незнімні гайки кришки ланцюгової зірочки неможливо загубити. Вони надійно тримаються на гільзах завдяки спеціальним зачепам в конструкції гайки. MS 261 була першою бензопилою STIHL оснащеною такими гайками. Тож під час регулювання натягу або заміни ланцюга вони залишатимуться на місці.
-
Відмінне співвідношення потужності й ваги
STIHL MS 462 C-M є найлегшою професійною бензопилою у своєму класі об'єму двигуна. Спеціальні компоненти, такі як циліндр з кутовими ребрами охолодження, компактна кришка ланцюгової зірочки, полегшений картер двигуна, маховик з оптимізованою вагою та напрямна шина Rollomatic ES Light забезпечують надзвичайну легкість інструменту.
-
Новий мастильний насос STIHL Ematic
Нова конструкція мастильного насоса має підвищену продуктивнісь. Більша кількість ланцюгового мастила потрібна під час роботи в запилених умовах та під час використання довгих напрямних шин.
-
Напрямні лінії
На кришці вентилятора нанесені допоміжні напрямні лінії. Це забезпечує точніше і безпечніше керування бензопилою, зокрема, під час звалювання товстих дерев із врізанням у стовбур.
-
Зручна функція автоналаштування робочих параметрів
Автоматичне налаштування робочих параметрів системи STIHL M-Tronic було істотно вдосконалено. Немає необхідності здійснювати будь-які ручні коригування, навіть у екстремальних умовах застосування, наприклад, під час роботи у високогір'ї. Калібрування здійснюється автоматично протягом 72 секунд після запуску двигуна.