Дуже легка, зручна та потужна професійна бензопила з M-Tronic. Вимірювання палива контролюється в електронному вигляді і автоматично адаптується до умов навколишнього середовища. Бензопила завжди має оптимальні показники роботи двигуна. З фільтром HD2, масляним насосом, що регулюється кількістю, та деталями практичного обладнання, такими як глушник із нержавіючої сталі, глушники на кришці зірочки та кришка з цільним складом з трьома швидкозахисними кріпленнями. До 20% менше споживання палива та до 50% менше вихлопних газів порівняно з двотактними двигунами STIHL однакової продуктивності без 2-MIX технології. Універсально застосовується для заготівля дров, для будівництва.
-
Двигун STIHL 2-MIX
Двотактовий двигун з технологією STIHL 2-MIX споживає до 20% менше палива і продукує до 70% менше вихлопних газів у порівнянні з двотактовими двигунами STIHL без технології 2-MIX.
-
Компенсатор
Компенсатор STIHL - регулювальний елемент у карбюраторі, що забезпечує стабільну потужність двигуна, склад вихлопу і витрати палива впродовж тривалого періоду незалежно від ступеня забруднення повітряного фільтру. Очищати повітряний фільтр необхідно менш часто, у випадку відчутного падіння потужності - коли забито приблизно 80% площі фільтру. Стає можливою робота впродовж тривалого часу без техобслуговування фільтру.
-
Бокове натягування ланцюга
Доступ до натяжного гвинта забезпечується збоку через кришку ланцюгової зірочки. Це попереджає контакт рук із гострим ланцюгом і зубчатим упором.
-
Антивібраційна система
Сильна вібрація в зоні рукояток може привести до хронічних порушень кровообігу в руках та швидкої втоми під час роботи. Тому компанією STIHL було розроблено ефективну антивібраційну систему (АС). В інструментах з АС вібрація двигуна, що передається на рукоятку, значно знижена.
-
STIHL M-Tronic (FT)
Система M-Tronic забезпечує легкий запуск двигуна при меншій кількості ходів пускового тросика, без переключення режимів. Повністю електронне керування двигуном з функцією пам'яті регулює момент запалювання і дозування палива. Система M-Tronic розпізнає холодний і гарячий пуск, забезпечуючи оптимальну потужність двигуна, постійно максимальні оберти і дуже добрий прискорювальний момент.
-
Незнімні гайки з зачепами
Незнімні гайки кришки ланцюгової зірочки неможливо загубити. Вони надійно тримаються на гільзах завдяки спеціальним зачепам в конструкції гайки. MS 261 була першою бензопилою STIHL оснащеною такими гайками. Тож під час регулювання натягу або заміни ланцюга вони залишатимуться на місці.
-
Фільтр HD2
Нещодавно розроблений фільтр HD2 з фільтрувальним елементом із поліетилену має на 70 % дрібніші пори, ніж у фільтрів з нетканих матеріалів і поліаміду, що дозволяє йому ефективно відфільтрувати навіть найдрібніший пил. Крім того, він має добрі мастило- і водовідштовхуючі властивості і завдяки цьому дуже легко очищується. Заміна патрона фільтра з PET може здійснюватись без допомоги спеціального інструменту. (ілюстрація-приклад)
-
Фільтрування повітря з попереднім очищенням
Повітря, що всмоктується, за допомогою маховика обертається по круговій траєкторії. За рахунок відцентрової сили більш крупні і важкі частки бруду виштовхуються назовні. В результаті через канал попередньої очистки вже вільне від абразиву повітря проходить крізь повітряний фільтр. Система фільтрування з попереднім очищенням повітря подовжує в декілька разів робочий ресурс фільтру та інтервали між його чисткою та заміною в порівнянні зі стандартними фільтрувальними системами.
-
Чотириканальна технологія STIHL
У чотирьох перепускних каналах робоча суміш перед займанням завихрюється. У результаті оптимально спалюється паливо і помітно підвищується ККД двигуна. Як результат, знижується витрати пального і збільшується крутний момент у широкому діапазоні обертів.
-
Декомпресійний клапан
Декомпресійний клапан під час запуску двигуна випускає частину стисненої суміші з циліндра. У результаті цього необхідне для запуску тягове зусилля на пусковому тросі значно зменшується. Оператору стає легше працювати, а система запуску зношується менш інтенсивно.
-
Регулювання подачі ланцюгового мастила
Мастильний насос із регулюванням дозволяє точно дозувати ланцюгове мастило залежно від потреб. Бензопила під час роботи з різноманітними довжинами шин, породами дерев та технікою пиляння потребує різну кількість мастила. Наприклад, для сухої деревини необхідно більше змащування. Встановлена на позначці «Е» кількість мастила зазвичай є достатньою. За потреби користувач може збільшити її на 50%.
-
Попередній обігрів карбюратора
На бензопили STIHL з обігрівом карбюратора можна покластися навіть взимку. В зимовому режимі карбюратор обдувається підігрітим повітрям, що попереджає заледеніння. Перемикання з літнього режиму на зимовий відбувається одним рухом руки.
-
STIHL ElastoStart
У результаті підвищення тиску під час циклу стискання в момент запуску двотактових двигунів виникають поштовхи, що навантажують м'язи і суглоби. Пускова ручка з амортизаційним елементом ElastoStart помітно зменшує ці поштовхи. Спеціальний амортизаційний елемент, розташований у пусковій ручці, розширюється відповідно силі тяги, і, таким чином, запуск відбувається рівномірно, без ривків.
-
Система змащування ланцюга Ematic
Система STIHL Ematic складається з шини Ematic, ланцюга Oilomatic і мастильного насоса з регулюванням подачі мастила. Особлива конструкція шини і ланцюга змушує кожну краплину мастила потрапляти саме туди, де воно потрібне для ефективного змащування. Це дозволяє скоротити витрати мастила на 50 %.
-
Байонетний замок кришки бака
Спеціальні, запатентовані кришки паливного та мастильного баків із байонетним замком. Баки, з такими кришками відкриваються та закриваються легко, швидко та без будь-яких інструментів.